На проходящем в ці дні в Лос-Анджелесі автомобільному салоні компанія Honda представила варіант концептуального спортивного автомобіля на паливних водневих елементах. Ідея Honda FC Sport проста: задній привід + центральномоторная компоновка + водневе паливо + дизайн на межі розумного.
В результаті вийшов тримісний концептуальний спортивний автомобіль. З інтересного: за сидінням водія вмонтовуваний паливний бак, а електромотор розташований над задньою віссю, кермо в машини — посередині. Обидва пассажіких місця з боків від бака з воднем ;-) З дизайном концепту постаралися хлопці із студії просунутого дизайну компанії Honda в Пасадене (Каліфорнія, США).
Впродовж останніх декількох місяців в автомобільній пресі і Інтернеті з'являлися тізери нового Ford Mustang, на яких можна було розглянути лише окремі елементи дизайну. Тоді як зовнішній вигляд американського «маськл-кара» тримався в таємниці. І ось, нарешті, завіса секретності скинута!
Проте зовнішність нового «Мустанга» навряд чи викличе вибух емоцій. Швидше навпаки. Зрозуміти, що це дійсно новий автомобіль з першого разу практично неможливо. Машина виглядає як попереднє, п'яте покоління і лише при детальному ознайомленні стає ясно, що це дійсно новий спорткар. Викликає ще здивування і той факт, що п'яте покоління Ford Mustang протрималося на конвеєрі всього чотири роки.
Для такого консервативного автомобіля, яким все своє життя був «Мустанг» це дуже маленький термін. Попередники трималися на конвеєрі набагато довше, але чи то в Ford злякалися погрози витікаючою від новітніх Dodge Challenger і Chevrolet Camaro, чи то продажі «Мустанг
... Читать дальше »
Зовні ці автомобілі відрізняються від попередників лише трохи зміненими фарами головного світла, збільшеними повітрозабірниками в передньому бампері, а також світлодіодними фарами денного світла і новими задніми ліхтарями. У плані "механіки" зміни виявилися серйознішими: спорткари отримали нові двигуни з прямим уприскуванням палива, модернізовану підвіску і роботизовану коробку передач PDK з двома зчепленнями.
Базовий 2,7-літровий бензиновий мотор, що пропонувався для дорестайлінгових спорткаров, тепер замінений на двигун об'ємом 2,9 літра. На родстере Boxster він розвиває 255 кінських сил, а на купе Cayman – 265 кінських сил. Потужність модернізованої 3,4-літрової "шестірки", яка встановлюється на Boxster S і Cayman S, зросла на 15 і 25 кінських сил відповідно – до 310 і 320 кінських сил.
Porsche Boxster з базовим мотором і роботизованою КПП PDK з двома зчепленнями здатний розганятися до "сотні" за 5,8 секунд (для порівняння дорестайл
... Читать дальше »