Мільйони автовласників зараз стоять в заторах – чекають своєї черги. Переводять нафту, ресурс і нерви. Адже кількість і розміри пробок запросто можна скоротити, будь хоч би половина з цих бідолаг на куцих «тамагочах» начеб Smart Fortwo або Toyota iq. Nissan послухав страждання застряглих в пробках і теж турбувався створенням надкомпактного пересувного засобу. Знайомтеся. Цього золотистих симпатягу-покемона звуть Nuvu. Він концепт. У нього чотири колеса, три місця і електропривод. Чую докори, мов, замало крісел. Ну а що? Статистика говорить, що в середньому міський водій в особистому (та і не тільки) автомобілі поодинці проводить близько 90 відсотків часу. Так навіщо ж за спиною тягати зайві крісла і баласт в декілька центнерів заліза і пластика? На Nuvu, як на Смарте, перпендикулярно тротуарному бордюру не припаркуєшся. Та зате новоїпеченний «маля» володіє стійким шасі з розставленими по кутах кузова колесами. При триметровій довжині «самурайчик» володіє базою в два з лишком метра. І для того, щоб для пасажирів і багажу вивільнити максимальну кількість простору, інженери вели «бої» по всіх напрямах. Вони зробили високий дах, максимально щільно ськомпоновалі моторний відсік, а сидіння розташували в шаховому порядку. Для того, щоб викроїти простір для заднього пасажира, «житлоплощу» правого сідока змістили вперед відносно робочого місця водія. Навіть для вертикальної колони місце залишилося! Адже це не примха дизайнерів, а силовий елемент, який значно підвищує жорсткість кузова. У жилах концепту тече виключно електричних сок. Приводиться, «маля» компактним електромотором, який харчується від ськомпонованних під підлогою і сидіннями акумуляторів. Їх ємкості вистачить, щоб здолати відстань в 120 кілометрів з крейсерською швидкістю (максималка – 125 кілометрів на годину). Рулітся Nuvu теж по дротах – рульовий «рогалик», що робить від упору до упору всього один зворот, механічного зв'язку з керованими колесами не має. До речі, у «комашки» є всі шанси попасти на конвеєр, адже зараз до 2010 року Nissan готує серійний електромобіль з аналогічним приводом. Чим Nuvu гірше? Якщо автомобільчик і дістанеться до заводських площ, навряд чи він буде таким же футурістічним, але все таки, актуальності він від цього не втратить. Сподіваємося, що його шарм технологи по дорозі до виробництва не уб'ють остаточно.
|