Невелика японська фірма Mitsuoka Motor не дивлячись на те, що з'явилася на світ рівно сорок років тому, до сих практично невідома за межами Японії. Пояснюється це тим, що Mitsuoka займається випуском автомобілів, які з повним правом можна віднести до категорії екзотичних. Оскільки річний «наклад» кожною з моделей не перевищує декількох десятків штук. Та і власного повноцінного виробництва в звичному розумінні цього слова в Mitsuoka немає. Втім, особливої потреби в нім немає, оскільки Mitsuoka займається виключно переробкою автомобілів інших японських фірм. Головним чином моделей Nissan. А єдина власна розробка фірми – оригінальний спорткар Mitsuoka Orochi (Змія) виробляється в настільки мізерних кількостях, що до цих пір не зрозуміло, в яку категорію його віднести? У концепти або в серійні авто?
Проте, в Японії на продукцію Mitsuoka існує хай і не великий, але стабільний попит, що і дозволяє фірмі виживати всі ці роки, замикаючи десятку японських автовиробників легкових автомобілів. Секрет такого, вибачте на слові, успіху полягає в оригінальній зовнішності автомобілів Mitsuoka, які стилізовані під машини 50-60-х років минулого століття, тоді як вся технічна «донорська» частина залишається незмінною. Ось і новітня модель фірми – купе-родстер Mitsuoka Himiko является не чем иным как измененным до полной неузнаваемости сверхпопулярным родстером Mazda MX-5. Теперь Mazda больше напоминает классические английские родстеры 30-50-х годов, в частности, в его внешности отчетливо проступают «фамильные» черты таких автомобилей как Morgan и Jaguar. Длинные передние крылья и капот, маленький, двухместный «кокпит» и ниспадающая задняя часть. Одним словом, чистокровный английский аристократ, автомобиль выходного дня для лондонских денди. Правда, на цей раз фахівці Mitsuoka не обмежилися лише однією пластичною хірургією, а попрацювали над Mazda Mx-5 вельми грунтовно. Так, колісна база була «розтягнута» на 700 мм (3,03 м-кодів), а загальна довжина машини збільшилася на 560 мм (4,58 м-кодів) Під капотом залишився дволітровий мотор потужністю 170 л.с. з яким агрегатується або шестиступінчаста «механіка», або шестиступінчаста АКПП. Жорсткий складаний верх так само дістався від Mazda Mx-5 без змін і складається за допомогою електроприводів за 25 секунд. Всього буде запропоновано три варіанти комплектації Mitsuoka Himiko – Standard, Premium і Hi Premium. Версія Standard коштуватиме 4 млн. 950 тис. йен ($53 260), а версія Hi Standard – 5 млн. 650 тис. йен ($60 800). Тобто за ціною Mitsuoka Himiko буде порівнянна з такими автомобілями як BMW Z4 і Porsche Boxster і майже в два рази буде дорожче «донора» Mazda Mx-5. Правда, на відміну від своїх німецьких колег, Mitsuoka Himiko буде справжнісіньким ексклюзивом, оскільки в рік планується випускати не більше сорока купе-родстерів. На жаль, як і інші моделі Mitsuoka, Himiko як і раніше продаватиметься лише на внутрішньому японському ринку.
|